Tehdään yhdessä

Toimintamme päätavoitteita on antaa vanhemmille mahdollisuus tutustua toisiinsa ja samalla tuoda vanhempia ja koulutoimintaa lähemmäksi toisiaan. Tähän koulu tarjoaa tilat ja me toimintaa.

Oli se sitten avustaminen buffetissa, osallistuminen discon järjestämiseen tai illanvieton suunnittelu luokan vanhempien ja lasten kesken, niin kaikki tarjoavat loistavan tilaisuuden tutustumiseen ja osallistumiseen.

Tulevista tapahtumistamme saat tietoa näiltä kotisivuilta sekä Wilman kautta lähetettävästä tiivistelmästä hallituksen kokouksesta. Pyrimme tiedottamaan vanhempia ja huoltajia mahdollisimman laajasta ja hyvissä ajoin, jotta mahdollisimman monella olisi mahdollisuus osallistua.

Mikäli olet kiinnostunut tulemaan vapaaehtoiseksi toimintaamme niin ota meihin yhteyttä sähköpostilla.

Seuraava tapahtuma: Jouluvire lauantaina 2.12.2023 klo 13-15

Terveiset vanhempainyhdistykselle