Vuosikokous to 8.10 klo 18.00 – tervetuloa!

Vanhempainyhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous järjestetään torstaina 8.10 klo 18.00 Varalinnun ruokalassa. Kokouksessa käsitellään menneen vuoden toimintakertomus ja tilinpäätös sekä tulevan vuoden toimintasuunnitelma ja budjetti. Kokouksessa valitaan uusi hallitus.  Vanhasta hallituksesta on jäämässä pois pitkään mukana olleita vanhempia lasten siirryttyä yläasteelle, joten toivomme uusia vanhempia mukaan myös hallitustoimintaan. Hallituksessa kukin jäsen on mukana omien mahdollisuuksiensa mukaan ja muutenkin jokainen hallitus toteuttaa yhdistyksen tavoitteita omista lähtökohdistaan. Kynnys tulla mukaan ja osallistua on matala ja toivotamme kaikki vanhemmat tervetulleiksi!

Tilaisuuden aluksi koulun koulukuraattori Minna Ojanen ja koulupsykologi Jenny Grönroos aloittavat tilaisuuden 8.10. klo 18 keskustelemalla aiheesta Miten vanhemmat voivat tukea lasta koulutyössä (30min). Sitten jatkamme vuosikokousasioilla. Kahvitarjoilua.

Ilmoittaudu tapahtumaan fb-tapahtumassa tästä linkistä.